Citát o štěstí


Komentáře

  1. Někdy mi připadá, že i když se snažím s manželem komunikovat, tak nám to pořád nějak nevychází a nemůžeme se sejít někde uprostřed? I kdybych si s ním hrála na vojáčky a používali bychom vysílačky, tak bychom se stejně nebyli schopni domluvit. Tak mi to někdy opravdu připadá. Takže bychom ani jeden z nás prostě v boji nepřežili.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný citát. Přidala bych: ,,its not about perfection, but about progres"... :) já jsem začala nacházet sama sebe, až když jsem začala s malováním olejovými barvami. Nečekala jsem, že mě to dokáže tak uklidnit. Vždy si vezmu plátno a když jsem ve stresu z práce, tak si maluju. Přírodu, čmárance, cokoliv. Uklidňuje mě to. t5eba budu uznávaná malířka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný citát k zamyšlení. Dokonalost je za mě dost subjektivní pojem, každý si pod tím představí něco jiného. Někdo tělo, jiný sochu, obraz, pláž, květinu, zážitek, polibek.. Nedokonalý je nejen člověk, ale i věci kolem nás a ten, kdo si toto uvědomuje je obohacen o poznání, že nedokonalost existuje a může důkladněji hledat dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné povídání, máte skutečně na to vyprávění dar, to se musí nechat. Kdybyste měla někdy chuť někomu udělat radost, tak teda silně doporučuji rozvoz květin Praha. Uvidíte že jakmile někomu jinému vykouzlíte úsměv na tváři tak vás bude ještě více milovat. A to je na tom světě to krásné.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky