Užitečné kurzy

Rebirthing terapie dechem

Dynamické dýchání, na vlastní kůži jsem okusila zdravé opojení kyslíkem. Vhodné proti stresu, i na odblokování negativního zážitku z minulosti. Nejde o holotropní dýchání. Zde jste stále v bdělém stavu, proto se vám vždy i vybaví to na co jste připraven.

Zdravé nohy Brno, Praha, Bratislava

V kurzu za 1500 Kč se naučíte jak správně chodit, běhat, a vyrobíte si i brefoot sandály...

Kurz miluj své tělo online

Když kliknete na barevný text zobrazí se vám nabídka kurzu s velice užitečnými meditacemi do Terezy Kramerové.

Inspirativní setkání se mnou. Zdarma Brno

Zajímá vás, jak myslím, co vím???  Jedno vím jistě, nikdo není dokonalý, i já se stále učím. Na naučme se vedu oboustranně inspirativní setkání.

Komentáře

  1. Dva ze zmíněných kurzů výše jsem před nějakou dobou absolvovala a musím říci, že mne to skutečně nakoplo k tomu, abych se svým životem něco udělala :-) Po dlouhé době váhání jsem se rozešla s přítelem, se kterým nám to bohužel neklapalo a to nejtěžší rozhodnutí se mi nakonec zdálo jako brnkačka - opustila jsem starou práci, ve které jsem nebyla spokojená a našla si práci ve firmě Náš Chléb, kde je to skvělé!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky