ŽIVOTNÍ KRIZE - PREVENCE I LÉČBA PŘIJETÍM

ŽIVOTNÍ KRIZE - PREVENCE I LÉČBA PŘIJETÍM






Jsme ve škole života, abychom se učili. Je na nás, co zvolíme za hlavní předmět. Některé věci se sice tímto způsobem osvojit nedají. Musí se pochopit a prožít. Ale věřím, že přinejmenším 50 % toho, co nám přichází do života, ovlivnit jde. Nejlepší způsob je krizím předcházet. Tahat nás ze dna jde už pak těžko.

Chci se s vámi proto podělit o meditaci, výstižně nazvanou Přijetí. Upozorňuji: Hlouběji do sebe jděte jen Vy pokročilí! Vy, kteří už víte, kam namířit tuto léčivou energii a jaký vliv může mít vaše silné úsilí něco přijímat. V každém případě buďte na sebe citliví a ohleduplní. A nikdy „ NETLAČTE NA PILU“.


Postup meditace:

V klidu si sedněte, párkrát se zhluboka nadechněte. Buďte uvolnění ale stále v přítomném okamžiku, ne v hlubinách alfa – to jsou vibrace mysli navozované před spánkem. Klid a bdělost …


Položte si otázku: Co chci přijímat? Např.: své drobné nedostatky, které všichni máme? Pokud vás nic nenapadá, řekněte si: Přijímám to, že mě nic nenapadá. Pokud cítíte zklamání z toho, že vás nic nenapadá, řekněte si: Přijímám to, že jsem zklamaná a tak dále. Může to i sloužit jako terapie, pak doporučuji i vedení odborníka. V tomto článku, jsem měla ale na mysli KRÁTKÉ vlídné přijetí emocí, ať jsou jakékoliv. Protože tímto cvičením se za malou chvilku dere vše, co jsme potlačovali, na povrch.

Zkuste každý den k sobě vysílat tímto způsobem přijetí. Buďme na sebe hodní. To je základ léku na všechna zranění a z toho plynoucí emoční výlevy z našich krvácejících ran udeřené životem samým.


Komentáře

  1. Hezky napsané. Já podnikám a jednou takovou krizí jsem si prošla když začal covid. Myslela jsem si, že se svého podnikání budu muset vzdát, protože kompenzace ze strany státu nebyla nic moc. Nakonec jsem to ale přečkala a teď se mi opět začíná dařit. Dokonce začínám i zvažovat možnost založení s.r.o., v současné době podnikám pouze jako OSVČ.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky